понедельник, 11 июня 2018 г.

Незвична коробочка

Всім привіт! А я продовжую скрапити разом з блогом Вензелик в цікавому СП "Такі різні рамки". І сьогодні покажу Вам трішки незвичну коробочку, яку створила спеціально для 2 етапу СП

 Обовязкова умова другого етапу проекту - шейкер. Шейкери я обожнююю і люблю приміняти їх в різних деталях роботи. І тому вони підказали мені ідею для моєї незвичної коробочки.
Незвична вона з декількох причин. По-перше це її розмір - 30х10х3см.
 По-друге це коробочка-гра. На кришечці за допомогою чіпборда геометричний набір ТМ Вензелик і ацетатної плівки утворено два шейкера незвичної форми. Вони схожі на лабіринти і тільки взявши в руки коробочку, переганяючи бісер і мікробісер по квадратикам можна зрозуміти хто перший добіжить до своєї схованки -  єнот чи лисичка?
Чіпборд я покрила дотсами сірого кольору і дропсами "янтар"
 В декорі крім чіпборда і вирізаних звірят присутня вирубка, гудзики і пенопластові різнокольорові кульки.
 Вирізані фігурки єнотиків і лисичок я  припідняла на пивному картоні.
 І третя незвична функція коробочки - вона має функцію шоколадниці (з подальшим використанням коробочки як скарбнички для різних маленьких корисних речей або памятних записів і фото.
 Всередині теж невеличкий лабіринт в якому лисичка ходить в гості до єнотика і навпаки.
 Ось таке у мене шейкерне натхнення на другому етапі СП. Коробочка відправляється в подарунок юній леді, яка любить різні головоломки і цікаві і гри, сподіваюсь їй сподобається.
Дякую дівчаткам-організаторам СП за натхнення і ідеї в проекті! Із задоволенням буду творити разом з вами й надалі 

3 комментария:

  1. Волшебная идея и исполнение))
    Спасибо за участие в проекте!

    ОтветитьУдалить
  2. Потрясающая и волшебная работа. Спасибо за участие в проекте от блога Вензелик.

    ОтветитьУдалить
  3. Ух ты, как чип красиво украшен! просто бомба!
    Спасибо от Вензелика за участие в проекте"рамки"

    ОтветитьУдалить